Evertse Administraties is gestart in januari 1999 en is voor u het flexibele ervaren en goed betaalbare administratiekantoor op het gebied van financiële administratie, boekhoudkundige, verzekerings- en financieringszaken. Het werkgebied omvat de Hoeksche Waard, Drechtsteden, Rotterdam Rijnmond, West Brabant, Goeree Overflakkee en omstreken. Het administratiekantoor richt zich met name op ZZP-ers, handelsondernemingen, winkels en de ondernemer die actief is in het MKB. Ook hebben wij al vele startende ondernemers met succes geholpen. Uiteraard werken wij ook voor grotere bedrijven met bijvoorbeeld holding constructies. Voor particulieren verzorgen wij de belastingaangifte inkomstenbelasting.

Wat kunnen wij voor u betekenen? Van grootboekhouding (verwerking en/of controle), omzet- en loonheffingsaangifte(n), personeelszaken, salarisverwerking en financieringsvraagstukken tot aan de jaarrekening of managementadvies. Voor de kleinere ondernemer (éénmanszaak, kleine BV's, starters) verzorgen wij tegen een aantrekkelijk tarief uw administratie of jaarrekening. Het kantoor staat bij de Belastingdienst gemeld als officieel belastingconsulent met een zogenaamd Beconnummer.

Besparen op de administratie? Een administratie uitbesteden kost nogal wat tegenwoordig. Ook een eigen administrateur in loondienst kost veel geld en daarbij moet u zich nog afvragen of de productiviteit zo'n salaris met alle emolumenten rechtvaardigt. Wij bieden een zeer concurrerend tarief. Dat kunnen we omdat we een relatief klein kantoor exploiteren zonder receptionistes of een leasewagenpark en andere overhead kosten aan u hoeven door te belasten. En dat levert u direct voordeel op!

U wilt ondernemer worden? Een merkwaardig feit is dat starters niet bij elk administratiekantoor even welkom zijn. Een veel gehoorde reden is dat veel startende ondernemers binnen enkele jaren om uiteenlopende redenen weer stoppen. Bij ons bent u als starter altijd welkom en we hebben er plezier in om u als starter te begeleiden. Er komt immers veel op u af als u ondernemer wilt worden, zeker als u een bestaand bedrijf gaat overnemen. Voor al uw vragen staan we klaar en vaak hebben we door ondersteunende gesprekken de meeste vragen zelfs al van te voren behandeld. En, u krijgt een eerlijk deskundig antwoord; Vinden we uw plannen niet haalbaar dan hoort u dat direct. We kunnen dan eventueel nog bekijken hoe we uw toekomst wel kunnen realiseren. Inmiddels hebben we talloze starters met succes in het zadel geholpen.

Zaken met uw administratiekantoor buiten kantoortijden? U wilt overdag toch ook met uw bedrijf bezig zijn en niet met uw administratie? Bij de meeste administratie- en accountantskantoren lukt dat niet meer, want de bereikbaarheid is tegenwoordig beperkt tot 9-12 uur in de ochtend en 13-17 uur in de middag toch? Dat is bij ons anders. Als u dit soort zaken als vaste relatie van ons kantoor in de avond of zelfs in het weekend wilt oplossen dan kan dat bij ons! Zo kunt u overdag uw bedrijf runnen en doorgaan met geld verdienen.

Wat krijgt u nog meer? Een heldere kijk op zaken. Met acht jaar ervaring als financieel manager in het bedrijfsleven voorafgaand aan de start van het kantoor bekijken we uw organisatie op alle fronten kritisch en zullen mogelijke verbeteringen zonder meer aan u voorleggen. We denken dus met u mee! Bovendien geen gedoe met contactpersonen die om wat voor reden dan ook altijd maar in vergadering zitten net op het moment dat u het administratiekantoor of uw accountant nodig heeft.

U doet liever zaken met een accountant? Dat kunnen we regelen! We werken samen met erkende accountants. Overigens moet duidelijk zijn dat 95% van de opdrachten bij accountantskantoren net als bij de administratiekantoren gewoon het verwerken van administraties betreft. Een administratiekantoor is prijstechnisch voordeliger. Een accountant heeft u eigenlijk alleen nodig voor een zogenaamde accountantsverklaring, maar bekijk uw laatste jaarverslag maar eens goed: er wordt namelijk veelal geen accountantscontrole toegepast, terwijl u uw administratie wel door een accountant laat verzorgen! Een misvatting bij veel ondernemers waardoor u onnodig veel geld betaalt.

U zoekt een deeltijd administrateur? Ook dat is mogelijk. Het komt immers steeds vaker voor dat u als ondernemer wel de nodige administratieve zaken te verwerken heeft maar dat dit bijvoorbeeld voor één of twee dagen of zelfs maar een halve dag werk per week of maand is. Wij kunnen u op dat gebied (eventueel op locatie) van dienst zijn met uitstekende kennis van zaken.

Kennismaking? Vraag vrijblijvend een kennismakingsgesprek aan om u te overtuigen van onze kracht en kennis op financieel administratief gebied. U kunt ons bereiken op 078-6772440 of via e-mail:

Disclaimer: Op al onze diensten zijn onze bij de Kamer van Koophandel te Rotterdam gedeponeerde Algemene Voorwaarden van toepassing welke u op verzoek worden toegezonden. Schrijf- en zetfouten of tussentijdse wijzigingen van de hier vermelde gegevens worden voorbehouden.

Evertse Administraties ©2016